Sunday, August 23, 2009

Pulang ke Kampung Menyambut Ramadhan Al-Mubarak....


hUhUhU.... iNDAh NyA sUnGGuh Di hARi rAyE....

ketibaan bulan ramadhan tanda kekuasaan yang maha Esa.... Kesyukuran dipanjatkan tanda masih ader ruang masa untuk kite memohon keampunan padaNYA atas segala dosa yang telah dilakukan.... ampunkan lah dosa2ku Ya Allah.... akan aku lalui cubaan, cabaran dan godaan dunia ini dengan mengharapkan keredhaanMu Ya Allah... moge aku berada dalam golongan hamba2Mu yang Kau kasihi... Amin....

seronok nyer balik kampung menyambut puase kali ni... ader atok, n saudare-mare serta keluarge ku yg tersayang.... kami berjalan2 ke Plaza Agsana, makan buah duku n langsat dan jugak mengecat bilik atok... huhu... walaupun penat, tapi sebab semuanyer ader... aku rase gembira sesgt... rase bersyukur.... dapat jugak aku lalui ramadhan tahun ini dengan kesihatan yang baik.... berbuka puase n bersahur bersama mereka semua... Alhamdullillah n syukur sesgt... insyaAllah, akan aku lalui Ramadhan tahun depan seperti sekarng ini... sayang sesgt kat semua yang ader...

No comments:

Post a Comment