Thursday, March 4, 2010

binatg kesayangn ku... dari org yg tersyg....
ermmmm... pingu ku... :p
love u so much....
muah2... cup2.....

time aku form 1 kut ni... hahaha....
kechiknyer aku time ni....
sekarg.... mak uiii... takut lah pulak...
kelakar lah... cepat tol mase berlalu kan....

zaman2 terlmpau cute kan...
main kusi muzik x kisah pun...
ng chok pah, ader izni tu... belakg anif... dll....
rindunyer time2 ni...
nk2 kembali ke zaman ni balik...

players badminton negare...
hahaha... slim river jer dulu kn...
farah, chok pah, aimi, izzati, dayah n hanum + aku sekali....
haha... member paling kamching.. ader lagi ezza n nuha....
love u'll so much....
so, aper lagi...
teruskn usehe hang tu tuk trun kan berat bdn hang tu yer....
i love badminton on that time so so so much!!!!!

anak cik malek sorg ni...
cute nyer dier dulu....
aku x percayer bile aku tgok balik pic2 ni... hahaha...
kelakar lah... dulu lansung x heran kn paper pun....
comei sesgt lah time ni...
geng2 x lipat tudung... huhuhu...
sekolah menengah keangsaan seri manjung... perak...
love u so much, coz u can produced me as i'm now....

No comments:

Post a Comment