Monday, November 2, 2009

End of University.... Final Exam S2/2009... Semoge aku berjayer nanti... InsyaAllah... ctmu :p

time g karokkkk.... huhu... tah paper tah....
bukan nyer suke n reti sgt nyanyi ni... tapi layan jer....
hehe... syok sgguh, p ng adik2 yg memg layan abis time tu...
hope... nanti akan g lagi....
c u gain nanti....
ng pakcik yg t'syg dari teman lame.... Mohd Zailan Bin Zainuddin....
moge kekal dalam ingatan... teman ku selame 4 thun ni....


Huhu.... hai, final kali ni paper first pun dah kantoi... tah mcm maner lah agaknyer kan result aku ni nanti... adui hai.... x nk lah buat abah aku sedih... fuh... moge semuanyer ok jer... cuak lah pulak... mcm dah dapat agak braper lah cgpa aku ni nanti....

Lamer tul x update blog ni... rindu nk letak pic2 terbaru dalm 2@3 mggu ni... huhu... ermmm... study punyer lah gile tajuk2 engineering mathematics 4 kali ni... arap ok jer lah mark kali ni.... tawakal jer lah... arap ader ruang tuk sir terime kesalahan aku tu nanti... careless tul lah... padahal dah cukup berhati2 dah tu...

Harap2 semuanyer ok jer nanti... aku kne study kuat2 lagi n usehe sampai x larat.... huhu... memg x tau lah aper nk jadik ng badan ni nanti... so, hope korg doakan tuk aku yer...

Love u all so much,
love pakcik,
love 5530 xm,
love abah
n
semua yg ader kat luar sane...
02.11.2009

No comments:

Post a Comment