Friday, November 6, 2009

Mggu Final Exam.... 06.11.2009!!!!!

Aduhai... tah paper tah aku jawab pekse tadi.... ermmm... tadi punyer subject, essential management principle... wow!!!! mantap!!!!! aper yg aku x bace, bley pulak kuar tu.... yang maner aku bace x lah pulak kuar... ermmm, sabar jer lah.... xper lah dah hantar n dah tulis dah pun kan.... ermmm, moge aku dapat markah yg ok jer nanti.... memg x dapat nk harap kan sgt... rase lemah semangat lah pulak.... adui hai.... lepas ni ader subject introduction to microprocessor, ari selase depan, then ari rabu aku kne layan 2 subject terus islam sains n teknologi and principle of physiologycal measurement, medical subject tu.... nk kne bace.... adui hai. n last but not least, continous signal n system.... mantap nyer... tah paper lah tu nanti....

Aku dah study cukup hard dah, tapi mungkin x baik sgt kut.... wish me good luck lah yer... aku harap aku akan dapat buat yg terbaik lah nanti.... ,memg harap sesgt untuk naik kan pointer aku ni nanti.... tah lah.... risau lah pulak... xnk buat abah rase sedih lagi.... cukup lah sem lepas.... ermmmm..... pada korg semua, student unikl bmi, and all student at unikl.... good luck in final exam this semester 2/2009....

Love u all and have a nice study weeksss.....

No comments:

Post a Comment