Friday, November 13, 2009

huhu... mantap sgguh 2012... n kenagan terindah sem ni....

bley lah tahan... ermmm.... ari yg menyeronok kn... huhu... ermmm.... pagi gerak ke mara, ng yat, azmi sebagai pemandu merangkap body guard comei kami, fit n ika.... then time kat mara tu, p ambik cek... huhu... masuk lagi duit kat bank.... erm... next p kat sogo, adui hai, rambang mater nk beli kasut@senda@selipar tadi... ader yg bley tahan mahal lah pulak.... aku, survey punyer lah survey, pengabisannyer bukn nyer beli pun... teruk tol kan... berkire betul aku ng harge brg2 ni... erm.... pastu p hantar ika kat pudu..... sampai jer dah dapat tiket, jadik aku terus hantar dier... ermmmm, next terus p klcc, jumper alynn kat saner.... beli tiket dulu, then tgok walang pulak..... 2012 yg mantap tu... ley tahan..... sebelum tu makan... haha... pas abis tgok citer, igt kan ader lah berkenan ng kasut2 k u setan tu... tapi akhir nyer stull x der buat paper keputusan... ermmm, pas 1 kedai, masuk lagi satu kedai.... x der yg berkenan.... stilll x nk decide nk beli paper lagi... erm... balik jer mkn kat wangse maju... bley tahan, sempat lagi tgok nur kasih... huhu.... sekarg ni tgh klimaks.... memg mantap... ermmm, last sekali balik bmi ni, mandi n sekarg ader kat atas kusi ni tgh tulis blog yg tersayang ni... memg mantap arini... huhu... moge besok x der lah buat aku bosan sgt... ermmm.... jumper nanti.... nite semua n moge korg dapat rase aper yg aku rase sekarg lepas final exam abis sebanyak 6 paper.... mantap sungguh kan... best of luck to u'll...

No comments:

Post a Comment